Rozklikni ! Cvik :3 2.4 - 3.4 Dosrala som to

03.04.2015 14:48

Včera do mňa mama napchala pizzu . A u mňa to vzbudilo chute , a potom som sa do konca dňa prežierala .

Jedalníček z 3.4 a záznam ↓▼ 
DNES
Raňajky : 4ks tmavého hrozna - ( cca 55 kcal ) 2 hrniečky čaju ovocného - 40 kcal

Obed : 2ks chleby a na to plátkový syr ... - ( cca 100 kcal ) nwm .. Prehnala som to . Skúsim to vycvičiť .
Pohyb : Našla som obrázok na ktorom je už vypočítaný výsledok :3 Urobila som ho len raz , čož znamená -100 kcal . Večer už nič nezožerem , a zopakujem si tento cvik 2x a mám pokoj <3 

Večera : Rybacia polievka

 Sestra do mňa narvala rybaciu polievku ... Našťastie som zistila že mohla mať okolo 170 kcal ... Takže som aj pozmenila plán cvičenia . Zvolila som čosi oveľaaa ťahšie :

 zatiaľ som bola len v prvej časti , a už som bola spotená . Najviac mi dali zabrať pozmenené brušáky . Je to oveľa náročnejšie než normálne . Uf . Čiže som spálila cca 300 kcal . Ešte si zacvičím . Ale zatiaľ si to zrekapitulujem :
R: 90 kcal
O: 200 kcal cca
V: 170 kcal cca . 
-- 
Pridám k tomu cukor - cca 500 .  Cvičenia :
R: nič
O: -  100
V: - 300 ale nwm či to bolo až tak poctivo a tak ako to malo byť takže uberiem - 250
--
350 kcal . 
150 kcal sa zvýšilo . A to ešte chcem ísť do mínusu . Dala som si 2x po 100 kcal dole

Večer .
PREŽRALA SOM SA . Som slabá . Fuj nemôžem sa na seba ani pozrieť . Vyzvracať to nejde .. Fuj je mi zle .. Strašne . A všetko vyvolala ubohá zelenina čo som zjedla (50kcal) FUJ . Od zajtra držím hladovku . To je jediný spôsob ako uspieť
 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok