Zhrnutie od 17.3 až 30.3

30.03.2015 16:08

 Som tu ! 
ZHRNUTIE DNÍ 17.3 - 30.3
Ahojte ! Po dlhej dobe som tu a aj s prvým článkom . Ako ste už mohli hore vidieť začalo to 17.3.2015 .  18.3 - 19.3 som bola na exkurzii . Pribrala som 1 kg . Takže to musím zmeniť opäť na 50 kg . Bolo už 20.3 , a ja som bola s kamarátkou . Tiež je ana . Lenže tej som vždy závidela lebo bola vždy o niečo chudšia než ja . Bola nádherná . No potom po asi troch dňoch mi napísala že matka ju prišla skontrolovať a zistila že sa snaží nič nejesť . Kamarátka do školy nechodila takmer týždeń a to preto že mama do nech pchala McDonald , burgere , Kebaby , sladkosti . 25.3 som ju bola navštíviť . Mama ju už nevykrmovala , ale zato sa to podpísalo na jej váha . Na rovnakú výšku 157 vážila 56 kg . Keď ju mama prestala krmiť zase začala chudnúť . 

Ale ku mne . Keď som videla že kamarátka pribrala to ma naštartovalo aby som ju predbehla a bola chudšia než ona . No to som ešte nevedela čo ma čaká . Ešte v ten deň  ( 25.3 ) som zo školy  chytila "Rotavírus" Celkom ma prekvapilo že som to dostala aj ja , pretože som si myslela že to majú len deti . Nemala som hnačku , iba som zvracala .
Bolo to až také zlé , že keď som vypila čaj , a Colu ( Ja viem :( ) som to vyzvaciala . To mi pomohlo prestať piť tú kalorickú sračku Coca Colu . Zvracala som vodu aj jedlo . Vtedy ma to napadlo . Ku lekárke mám ísť až keď budem zdravá .Môžem pred mamou predsterať že som chorá koľko len chcem a nemusím jesť ! Aký som ja génius xD  

29.3 som už bola celkom zdravá , ale držala som si to že som nič nejedla . Kďže som bola zdravá , išla som sa odvážiť . Vážila som 47,4 kg!!!! Si robíš piču ? Som vrieskala od radosti . A ani to nebolo hrozné . Bola som celá šťastná . No mama začala vidieť že mi je už ako tak lepšie , a teraz musím jesť denne aspoň jeden balíček suchárov denne . To nie zase až také zlé. Len aby som zase nespadla.

Večer 29.3 som dostala krámy . Divila som sa že vôbec niaké mám . Ale v pohode . Krámy trvali len do dnes 1.4 .  Je to zvláštne ale vôbec sa nedivím . Takže som mala krámy len dva dny . Okey fajn .

Takže toto bolo zhrnutie toho času ... A od teraz už tu pridávam aj aktuality a moje jedlo :) Tak zatiaľ ahoj miláčikovia :) Píšte koments :)

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok